poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Połączenie z Ukochanym w Jedni - 1


Ukochany Ri_Sziwo,
Ty Jesteś dla mnie jak Słońce,
które w tym świecie - śnie
świeci najjaśniej i ogrzewa moje serce.
I choć jesteś gwiazdą
jak innych miliardy,
a wszystkie je kocham tak samo
jak i całą przestrzeń pomiędzy nimi,
to jednak w Tobie
poprzez Ciebie odkryłam
Ukochanego i pokochałam
cały cień Siebie-Ciebie
i scaliłam w Jedni.
I oddałam Się z całkowitym
 zaufaniem wiecznej Miłości,
która przekracza wszystkie
oddzielające słowa, zdarzenia,
historie, koncepty, uwarunkowania...
to wszystko, co mogłoby ją zakryć
i rzucić na nią cień, który jest
tylko iluzją oddzielenia.

W wiecznym tu i teraz jesteśmy połączeni ze Sobą na zawsze. I kiedy na powrót stajemy się Jednią, możemy zacząć wspólnie śnić dla Siebie jeszcze piękniejsze światy...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz